3 redenen om de controle te verliezen op je merk

“Like all of us, [companies] are utterly exposed to serendipity. That should make them more humble, more vulnerable and more human.” (Tim Leberecht)

De dagen dat mensen, merken of bedrijven hun reputatie sterk konden controleren zijn voorbij. Wanneer je als bedrijf relevant bent voor mensen, dan komt er vanzelf een constante stroom aan conversaties waar je als bedrijf simpelweg geen controle meer over hebt. Tom Leberecht geeft in een korte TEDtalk drie redenen waarom het belangrijk is om te accepteren dat bedrijven geen controle meer hebben op hun reputatie en hoe ze hier slim gebruik van kunnen maken. 

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s