Boodschappen doen in een virtuele winkel met je smartphone

Sommige mobile marketing campagnes zijn gewoon ‘geniaal’. Tesco (Homeplus) is in Zuid-Korea één van de grootste supermarkten. Om te concurreren met de andere supermarkten bedacht Tesco een orginele manier van ‘boodschappen doen’. Er werden ‘virtual stores’ gecreëerd op metrostations waar grote foto’s van het een gevuld winkelschap werden opgehangen. Klanten konden met hun smartphone de producten scannen dankzij een QR-code onder het product. Wanneer de klant klaar is met het kiezen van de producten, worden de boodschappen afgerekend en direct thuis afgeleverd wanneer zij thuis komen.

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s