Pop Up Store: De onzichtbare winkel

Airwalk-pop-up-shop

Aan de andere kant van de Oceaan weten ze wel wat te doen met Augmented Reality en Location Based Services. GoldRun en Young & Rubicam bedachten een locatiegebaseerde pop-up store waar schoenen alleen gekocht kunnen worden binnen een bepaald gebied. In de ‘virtual space’ kunnen mensen met een mobiele applicatie via Augmented Reality de schoenen zien en aanschaffen. Een gaaf experiment dat veel media aandacht wist te trekken.

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s