Waarom elke organisatie interne social media zou moeten gebruiken (Infographic)

Steeds meer organisaties ervaren goede resultaten als gevolg van het gebruik van Social Media, veilig binnen de muren van de organisatie. Werknemers kunnen elkaar vinden, helpen en elkaar op de hoogte houden. Het blijkt een effectieve manier van kennisdeling en -borging. De informele kennis wordt vindbaar doordat conversaties doorzoekbaar zijn. En expertise is ook zo gevonden, omdat mensen niet alleen zijn te vinden via profielen, maar ook via hun bijdrage aan de formele en informele kennis van de organisatie. Onderstaande infographic kijkt uitgebreid naar het gebruik van enterprise social media. 

Infographic-rapid-circle---zevenseas-enterprise-social-media-voor-elke-organisatie-18-01-2011-wilco-turnhout-1

(Bron: http://www.rapidcircle.com/)

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s