Youp verklaart de oorlog, helpdesks opgelet!

Cabaretier Youp van ’t Hek is klaar met de helpdesks van grote bedrijven. Tijdens een maandenlang probleem met telecomaanbieder T-Mobile werd zijn zoon van het kastje naar de muur gestuurd door de helpdesk van het bedrijf. Van ’t Hek uitte zijn frustratie hierover via zijn Twitter-account en al snel bleken duizenden van zijn volgers deze frustratie te delen. De slechte helpdesk-ervaringen beperken zich niet tot T-Mobile, maar komen bij de meeste grote bedrijven voor.In een column voor de NRC doet de cabaretier zijn irritatie uit de doeken. Hij wil onder meer een website opstarten waar mensen hun klachten over helpdesks kwijt kunnen. Het is de vraag welke schade T-Mobile zal ondervinden van de aanval van Van ’t Hek. In 1989 liet hij zich tijdens een conference zeer negatief uit over Buckler, een alcoholvrij bier. Hierna volgde een drastische daling van de verkoopcijfers van het bier.

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Youp verklaart de oorlog, helpdesks opgelet!

  1. Pieterrrrr zegt:

    Youp heeft helemaal gelijk! Helpdesks zijn ook echt vaak te slecht voor woorden, mijn steun heeft die, via http://www.steunyoup.nl!

  2. Colene Skold zegt:

    Can I just say what a relief to find someone who actually knows what they’re talking about on the internet. You beyond a doubt know how to bring an issue to light and make it comprehensive. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s