Test horloges met Augmented Reality van Tissot

Horlogefabrikant Tissot heeft nu een speciale display waarmee je horloges kunt proberen zonder ze ooit om te hebben. Je doet een papieren bandje om en raakt het scherm aan, waarna je door middel van augmented reality tientallen horloges kunt “passen”. Bedrijven zien steeds meer het nut in van het gebruik van Augmented Reality in de marketingmix. Er komen steeds meer nieuwe innovatieve en creatieve uitingen van Augmented Reality. Pas haalde ik een voorbeeld aan over het gebruik van Augmented Reality bij musea als het London Museum.

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s