Social Network marketing belangrijkste trend 2010

Uit een marketingtrendonderzoek van Berenschot in opdracht van MarketingTribune, het Platform Innovatieve Marketing (Pim), het Marketing Executive Center (MEC), Stem en Marketingfacts zijn een aantal interessante trends af te lezen voor 2010.

Media_httpwwwmartijnb_ptavf

Net als in 2009 is Social Network marketing de belangrijkste trend voor 2010. Steeds meer spelen Twitter, Facebook en LinkedIn een belangrijke rol in de marketingstrategie van organisaties.

Marketeers zijn ook steeds meer opzoek om authentiek en innovatief te zijn op die nieuwe communicatieplatformen. Die dingen zie je ook terug in het lijstje van trends.

Aan het onderzoek deden zo’n 255 marketeers mee uit diverse sectoren en organisaties.

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Social Network marketing belangrijkste trend 2010

  1. Roel van Lanen zegt:

    Meer over de uitslagen van het onderzoek, aanvullende artikelen, en de uitslagen van de afgelopen jaren valt te lezen op het Business Strategies blog van Berenschot: http://berenschotstrategies.wordpress.com/2010/06/11/marketing-tren???and-management/

  2. Martijn Baten zegt:

    Dank voor de tip!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s