Mijn favoriete iPhone Apps

Op mijn supermoderne iPhone staat een hele rits applicaties. Sommige daarvan gebruik ik dagelijks, anderen gebruik ik nooit en staan er eigenlijk enkel als opvulling.Mijn top5 van apps die ik vaak,dagelijks, gebruik:

  1. Twitterific (Gratis)Dat twitter verslavend kan zijn blijkt ook maar weer uit deze applicatie gemaakt door The Iconfactory
  2. 9292ov Pro (€2,39)Dat applicaties dingen makkelijker maken is ook bij deze app te merken. Even snel mijn route opzoeken via mn iPhone is toch best handig.Zeker als ik al onderweg ben biedt dit een grote uitkomst.De applicatie is gemaakt door Robin Speijer tevens student op de Hogeschool Rotterdam.
  3. eBuddy (Gratis)Tja, een echte buddy is het niet, maar om mijn chat contacten te onderhouden onderweg is dit best handig. Bespaard daarnaast ook een hoop onkosten, waarom sms’en als je ook kunt chatten…
  4. Nu.nl (Gratis)Makkelijk als je op de hoogte wil blijven van de actualiteit. Veelal korte en bondige nieuwsberichtjes.
  5. Uitzending Gemist (Gratis)In de metro is het kijken van een filmpje natuurlijk niet ideaal, maar toch leuk dat het nu mogelijk is om overal te genieten van de laatste programma’s van de publieke omroep.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Mijn favoriete iPhone Apps

  1. Robin Speijer zegt:

    Ik voel me vereerd als enige betaalde applicatie tussen je lijstje te mogen staan 😛

Geef een reactie

