Nieuwe site NOS

Zelf ben ik een grote fan van NOS.nl. Het is mijn dagelijkse bron van actueel nieuws. Echter is de huidige site wat ongestructureerd en hierdoor niet zeer gebruiksvriendelijk.Vrolijk werd ik deze week van het nieuws dat de NOS vanaf 14 December met een nieuwe website komt. Deze week was het al mogelijk om de site te gebruiken in testfase.Ik moet zeggen dat de website een hele verbetering is dan de vorige. Hij is een stuk duidelijker en strakker vormgegeven.Echter is de site nog verre van perfectie. Op de website wordt twee maal het weer aangegeven. Ik vraag mij af wat het nut hiervan is.Daarnaast hebben weer andere sites van het NOS.nl gestel een rare prominente plaats gekregen. Hierdoor blijft de structuur wat wazig.NOS.nl biedt de testers van de webiste de mogelijkheid aan te geven wat er verbeterd kan worden aan de website.Best nuttig en ik denk dat de omroepvereniging hier veel profijt uit kan halen.NOS jullie zijn op de goede weg bezig en ik kijk uit naar het definitieve resultaat!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

